مهربدمهربد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

مهربد، موهبت الهی

مادرانه

1392/7/20 23:00
نویسنده : مامان الي
348 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم امروز تولد یک سالگی توست روزی که پارسال در همین موقع به نظرم خیلی دور می آمد. ولی حالا حتی به یاد آوردن خیلی از خاطرات روزهای اول برایم مشکل است نوزادی با صورت پف آلود ,اولین چیز و البته زیبا ترین لحظه ای که به یادم می آید لحظه ای است که شما رو روی سینه ام گذاشتن و تو عزیز دلم با اون چشمهای مشکی و زیبا و با تعجب زیاد من رو نگاه میکردی

شاید مادر بودن سخت ترین شغلی است که من و همه مادرها عاشقانه انجامش می دهیم تولد تو یعنی تکامل من, عزیزم وجود تو خیلی از توانایی هایم رو به من اثبات کرد .

بهترین قسمت سال اول زندگی تو ........ همه چیز بود نمی دونم باید چه جوری بگم

 بهترین قسمت سال اول زندگی تو .....  اولین لحظه ای که بابایی شما رو  در آغوش گرفت و من عشق و شادی رو در چشمان او دیدم

بهترین قسمت سال اول زندگی تو.....در آغوش گرفتن زیبا ترین پسر دنیا بلافاصله بعد از تولد و اولین مکیدنها

 بهترین قسمت سال اول زندگی تو ....خندیدن با لثه های بی دندان

 بهترین قسمت سال اول زندگی تو ....دیدن تعجب در صورت تو عزیزترینم  بر اثر دیدن عادی ترین چیزها مثل لامپ ها ، حیوانات ، اسباب بازیها

 بهترین قسمت سال اول زندگی تو ....زمانی که تو در خواب بودی و مامان غرق دیدن صورت معصوم و پاکت

بهترین قسمت سال اول زندگی تو.... دیدن اولین ها بود،اولین صداها،اولین خنده،اولین دندان،آغاز به نشستن،آغاز به راه رفتن،آغاز به حرف زدن و...

 بهترین قسمت سال اول زندگی تو ... این است که من حس مشترک مادرانه با مادرهای دیگه پیدا کردم و زندگی بدون تو را نمی توانم به یاد بیاورم.

بهترین قسمت سال اول زندگی تو.... شناخت تو،نیازهای تو، علایق تو، ترسهای تو....

و بهترین چیز بعد از آن همه شبهای بی خوابی و خستگی آن است که تمام عشق من به تو به من برگردانده می شود،با یک لبخند تو،یک بوسه تو و هر صدای زیبای تو و صدا کردن نام مادر

مهربدم یکساله شدنت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)