مهربدمهربد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

مهربد، موهبت الهی

بی همتای من تولدت مبارک

1392/10/18 23:14
نویسنده : مامان الي
1,859 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم  تولد یکسالگی شما با چند روز تاخیر در تاریخ 92/8/2 و در روز عید غدیر برگزار شد یه  تولد زنبوری که خیلی ها تو تدارکش به من کمک کردند با تشکر ویژه از :  بابا مهران ،مامان صدیق  و دایی احمد  که تقریبا همه خریدهای تولد رو انجام دادند، دایی عباس و زندایی  به خاطر جوراب های زنبوری و زهرا جون که همگی در برگزاری تولد خیلی خیلی به من کمک کردند . وبا سپاس از   پدر جون و مامانی و عمه ها و عمو مزدا  که روز تولد شما مهمون شون بودی تا من بتونم به کارها برسم . و البته یک تشکر کلی از همه بابت شرکت در مراسم . و این هم عکسهای  شیرین ترین زنبور دنیا در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شمع زنبوری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرش
4 آبان 92 16:55
تولدت مبارک مهربد جان عزیز و دوست داشتنی.
آفرین به این مامان و بابا ی خوب و خوش سلیقه
امیدوارم سالیان دراز زیر سایه ی پدر و مادر مهربونت به شادی زندگی کنی عزیزم


ممنون از لطفت عزیزم تولد آرش عزیز هم مبارک
الی خاله
6 آبان 92 12:04
عزیز دلم تولدت مبارک ببخش عزیزم که نتونستم بیام ولی بزودی با مارتیا میمام پیشت بوس بوس


مرسی خاله الی منتظریم
مامان ندا
27 آبان 92 21:21
میشه بگین چطوری بادکنکاروبه سقف زدین اگه باچسب زدین نمی ترکه عزیزم با چسب زدم نمی ترکه
خاله سولماز
8 دی 92 11:16
عزیز خاله تولدت مبارک، کاش اونجا بودم درسته با اون لباست می خوردمت!!! آفرین الهام جونم همه چیز خیلی خوشگل و با سلیقه بود گلم ان شالله فارغ التحصیلی دکتراش ممنون خاله جون خیلی جاتون خالی بود